Kromě mnoha jiných příležitostí a akcí, kterými se OVB Allfinanz, a.s., přihlásí v roce 2012 ke svému dvacetiletému působení na českém trhu, připravuje společnost také komplexní komunikační kampaň. Jejím cílem bude nejen upozornit širokou veřejnost na toto významné výročí a milníky, kterými společnost za uplynulé roky prošla, ale také představit OVB při této příležitosti jako stabilního a silného partnera, schopného komplexně se postarat o rodinné či podnikové finance na vysoké úrovni.
Završení dvacetiletého výročí od založení české OVB Allfinanz je pro lídra trhu významným výročím, které si bezesporu zaslouží celoroční intenzivní komunikaci. Z tohoto důvodu připravilo oddělení marketingu a PR obsahový koncept a strategii komunikace tohoto jubilea, která míří na všechny cílové skupiny společnosti, od klientů přes partnery až po regulátory.
Příběhy, které stojí za to vyprávět
Pro zvýšení účinku kampaně budou všechny aktivity propojeny společným jmenovatelem – FKT. A tak se kampaň ponese v duchu OVB People a OVB Clients. Využito bude referencí klientů, které pomohou orámovat dvacetileté zkušenosti OVB jakožto prvořadé finančně poradenské společnosti na českém trhu. Kromě samotných referencí se ale OVB bude prezentovat také příběhy klientů, kteří po dobu historie společnosti rostli spolu s ní a jak věříme, také díky ní. I tyto příběhy pomohou orámovat skutečný příběh úspěchu OVB. Tito úspěšní klienti budou využiti také pro další marketingové účely – stanou se tvářemi naší letošní výjimečné kampaně.
Jedním z důležitých okamžiků připravované kampaně bude jarní FKT, na kterém začne příprava kalendáře a novoročenky pro rok 2013. Budou to právě naši spolupracovníci a partneři, kteří postupně vytvoří obří nápis „DĚKUJEME VÁM“, jenž bude využit v další komunikaci společnosti. Z celého procesu tvorby nápisu vznikne časosběrné video, které bude jedním z motivů našich dalších komunikačních aktivit.
Premiéra v barvách OVB
Komunikační aktivity 20. výročí OVB Allfinanz, a.s., začnou již na počátku roku. Od 16. ledna 2012 bude probíhat road show premiéry filmu „Láska je lásky“, u jehož vzniku byla OVB a v němž Simona Stašová hraje zemskou ředitelku OVB. Premiéra oděná v barvách OVB postupně navštíví 7 českých měst, ve kterých se představí nejen nejnovější film režiséra Milana Cieslara, ale také společnost OVB.
Za naplňováním cílů komunikační kampaně v roce 2012 bude stát Centrála OVB, respektive její marketingové a komunikační oddělení. Právě toto oddělení bude galerií všeho dění, bude zajišťovat interaktivní kontakt s veřejností a regionům bude podporou pro jejich aktivity. I nadále bude jedním z cílů OVB jakožto celku společenská odpovědnost firmy, na kterou bude i v roce 2012 v rámci oslav 20. výročí kladen důraz.
Zapojíme všechny
Veřejnost se bude mít šanci do oslav významného výročí zapojit v soutěži, kterou OVB připravuje a která bude již brzy představena nejen spolupracovníkům, ale také všem klientům OVB a také široké veřejnosti. Kromě toho věříme, že se podaří naše klienty a celou veřejnost zapojit také do shromažďování úspěšných příběhů spolupráce s OVB anebo do komunikace sociální aktivity společnosti.
Významný prostor bude v komunikaci OVB v roce 2012 věnován také spolupracovníkům. Pro ty bude připravena interní soutěž doplněná o mnoho dalších aktivit. Všechny tyto aktivity budou mít za cíl představit historii společnosti, a to nejen té české. Všichni spolupracovníci se setkají s tím, že rok 2012 je pro OVB Allfinanz významným také při každodenním používání jubilejního loga, které bude oslavy provázet.
V komunikaci výročí musíme myslet také na partnery. Těm budeme chtít především poděkovat za dosavadní spolupráci, ale také je zapojit aktivněji do našich oslav – ať již na různých akcích, které se v roce 2012 budou realizovat, nebo prostřednictvím jejich „poděkování“ OVB za dosavadní spolupráci.
Kromě toho budeme i nadále využívat standardních komunikačních prostředků, na jaké jsou všichni zvyklí a které za poslední dva roky znamenaly výrazné zviditelnění společnosti OVB u různých cílových skupin, a to včetně moderních komunikačních prostředků, ať se již jedná o sociální sítě, nebo naše zapojení do aplikací pro tablety a chytré telefony.
Komunikační mix OVB Allfinanz pro rok 2012 je připraven a je plný mnoha rozličných událostí, do kterých se může zapojit doslova každý – počínaje našimi partnery, přes všechny naše spolupracovníky, až po naše klienty. Jak jej tedy udělat úspěšným? Jedině tím, že se do jeho realizace zapojí opravdu všichni.
Pojďme z roku 2012 udělat rok výjimečný nejen kulatým jubileem, ale také aktivním zapojením se do komunikace společnosti.